Η TOPSEC, δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων ασφαλείας.

Σαν TOPSEC, που εξειδικεύεται στον τομέα της ασφάλειας χώρων αλλά και προσώπων, αποδίδει μεγάλη σημασία στην σύννομη επεξεργασία, ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων, υπό οποιαδήποτε ιδιότητα ο πελάτης συνεργάζεται  ή επικοινωνεί με την TOPSEC (όπως, ενδεικτικά, υποψήφιοι ή ενεργοί Πελάτες, Προμηθευτές, Συνεργάτες, Εργαζόμενοι, επισκέπτες ιστοσελίδων ή γενικά συνεργαζόμενοι τρίτοι με τον Οργανισμό μας).

  1. Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα

Στα προσωπικά δεδομένα  ανήκει κάθε πληροφορία, σε χαρτί ή ηλεκτρονικό μέσο, η οποία είναι δυνατό να οδηγήσει είτε απευθείας, είτε συνδυαστικά με άλλα δεδομένα, στη μοναδική αναγνώριση / ταυτοποίηση ή στον εντοπισμό του πελάτη ως φυσικό πρόσωπο. Στην κατηγορία αυτή ανήκουν, κατά περίπτωση, στοιχεία όπως Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Α.Δ.Τ., φυσικές & ηλεκτρονικές διευθύνσεις σας (emails), αριθμοί σταθερών και κινητών τηλεφώνων, στοιχεία παραληπτών μηνυμάτων SMS/MMS, στοιχεία τραπεζικών/χρεωστικών/προπληρωμένων καρτών ,  ιστορικό διαδικτυακών αναζητήσεών σας (log files, cookies, κλπ.), και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επιτρέπει τη μοναδική ταυτοποίησή του πελάτη κατά τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας και των αποφάσεων της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).

  1. Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγονται

Η TOPSEC επεξεργάζεται  και προστατεύει προσωπικά  δεδομένα στα πλαίσια της σύννομης επιχειρηματικής της  δραστηριότητας που περιλαμβάνει:

Παροχή Υπηρεσιών:

  • Προμήθεια προϊόντων και υπηρεσιών
  • Κέντρου Λήψης Σημάτων (ΚΛΣ)
  • Άμεσης Επέμβασης
  • Πρόσθετων όπως Έλεγχος Ωραρίου, ενημέρωση μέσω SMS, υπηρεσία GPRS, οπτικής επιβεβαίωσης, πολλαπλής ενημέρωσης.
  • Διαχείριση και Εκπαίδευση Προσωπικού.
  • Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μας (marketing).
  • Ενέργειες επικοινωνίας/πληροφόρησή σας, καθώς και οποιαδήποτε άλλη υποστηρικτική δραστηριότητα της TOPSEC Security Products.
  1. Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Η TOPSEC θα επεξεργαστεί προσωπικά δεδομένα για τους ακόλουθους σκοπούς επεξεργασίας, στα πλαίσια της μεταξύ TOPSEC - πελάτη σχέσης ή εφόσον  έχει δοθεί η ρητή και ειδική συγκατάθεσή του πελάτη, ανά υπηρεσία ήτοι:

  • Για την παροχή υπηρεσιών εγκατάστασης, συντήρησης, υποστήριξης.
  • Για την παροχή υπηρεσιών ΚΛΣ, φύλαξης, πρόσθετων και εξειδικευμένων υπηρεσιών.
  • Για την υποστήριξη/πληροφόρησή σας σχετικά με υπηρεσίες της TOPSEC, απάντηση σε αιτήματα και ερωτήματά σας, καθώς και ενημέρωση και απάντηση σε προτάσεις σας και σχόλια περί βελτίωσης των υπηρεσιών μας.
  • Για την διαχείριση και την ανάλυση επισκεψιμότητας ιστοσελίδων και τη βελτίωση της εμπειρίας σας και για να σας παρέχουμε πληροφορίες σχετικές με υπηρεσίες μας, καθώς και για προωθητικές ενέργειες.
  • Για εσωτερικές λειτουργίες και ανάλυση όπως εσωτερική διαχείριση, χρήση από πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, τιμολόγησης, λογιστικής, χρέωσης και ελέγχου.
  1. Ποιες είναι οι αρχές συλλογής και επεξεργασίας

Η TOPSEC εφαρμόζει τις Αρχές Επεξεργασίας του ΓΚΠΔ 2016/679 (νομιμότητα, αντικειμενικότητα, διαφάνεια, περιορισμός σκοπού, ελαχιστοποίηση δεδομένων, ακρίβεια, περιορισμός χρόνου αποθήκευσης, ακεραιότητα, εμπιστευτικότητα και λογοδοσία).

Η TOPSEC προστατεύει και διασφαλίζει τα Δικαιώματά του πελάτη ως προς την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων (ενημέρωση, πρόσβαση, διόρθωση, διαγραφή, περιορισμός επεξεργασίας, όπως εξειδικεύονται στον ΓΚΠΔ και στην Ελληνική νομοθεσία). Τα ανωτέρω ισχύουν χωρίς καμία διάκριση και εφαρμόζονται σε όλες τις επεξεργασίες που εκτελεί και σε όλες τις υπηρεσίες που παρέχει η TOPSEC.

  1. Ποιοι οι τρόποι συλλογής των προσωπικών δεδομένων

Tα προσωπικά δεδομένα του πελάτη, συλλέγονται με την συγκατάθεσή του, την οποία παρέχει με την αποδοχή χρήσης κάθε υπηρεσίας της TOPSECς, όπως:

  • όταν χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες της TOPSECς.
  • όταν καλεί αριθμούς της TOPSECς για εξυπηρέτηση, όταν στέλνει email ή συμπληρώνει αίτηση για πληροφόρηση / αποστολή υλικού ενημέρωσης.
  • όταν στέλνει την ταχυδρομική διεύθυνση έκδοσης ή αποστολής τιμολογίου ή άλλου εγγράφου.
  • όταν επισκέπτεται την ιστοσελίδα της TOPSECς συλλέγονται, μέσω cookies, οι απαραίτητες πληροφορίες από την τερματική συσκευή και το πρόγραμμα περιήγησής του πελάτη (browser).

Μπορείτε να ανακαλέσετε την συγκατάθεση σας ανά πάσα στιγμή με έγγραφη επικοινωνία μαζί μας.

 

  1. Τα Δικαιώματά του πελάτη

Η TOPSEC θα ζητήσει πάντα τα ελάχιστα απαιτούμενα κατά νόμο προσωπικά δεδομένα του πελάτη, για την υλοποίηση των Υπηρεσιών της και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή.

Η TOPSEC διατηρεί τα προσωπικά δεδομένα  μόνο για όσο χρόνο επιβάλλεται από τους συμβατικούς όρους της κάθε υπηρεσίας, αλλά και τη γενικότερη φορολογική και λοιπή νομοθεσία, βάσει του εκάστοτε σκοπού επεξεργασίας.

Ο πελάτης μπορεί να  ρωτήσει την TOPSEC και να πληροφορηθεί ποια δεδομένα έχει συλλέξει η TOPSEC  και να τα διορθώσει ή να τα διαγράψει, εκτός εάν η διατήρησή τους επιβάλλεται από το νόμο για φορολογικούς, αποδεικτικούς ή δικαστικούς σκοπούς και για δίωξη παράνομων πράξεων.

Εάν ο πελάτης θεωρεί ότι η επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων δεν είναι σύννομη, ή ότι παραβιάστηκαν τα δικαιώματα του, έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

  1. Προστασία προσωπικών δεδομένων

Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη / χρήστη του Δικτυακού μας τόπου διέπεται από τους όρους της παρούσας και τις σχετικές διατάξεις τόσο του Ελληνικού Δικαίου ( Ν. 2472 / 1997, Π.δ. 207 / 1998. Π.δ. 79 / 2000 και αρ. 8 Ν. 2819 / 2000 ), όσο και του Ευρωπαικού Δικαίου ( Οδ. 95/46/ΕΚ και Οδ. 97/66/ΕΚ ).

Ο Δικτυακός μας τόπος ενδέχεται να συλλέγει προσωπικά στοιχεία που ουδέποτε γνωστοποιούνται σε τρίτους ( με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές )

Η διατήρηση αυτών των στοιχείων γίνεται πάντα με τη σύμφωνη γνώμη του χρήστη αποκλειστικά για λόγους επικοινωνίας, στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών.

Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης μπορεί να ζητήσει τη διαγραφή αυτών των στοιχείων.

  1. Διαβίβαση δεδομένων σας σε τρίτους

Η TOPSEC δεν διαβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους παρά μόνο όταν απαιτείται από την Νομοθεσία και στην έκταση που αυτό επιβάλλεται για να ολοκληρώσουμε τις σχετικές επιχειρηματικές μας δραστηριότητες ή για τη μεσολάβησή μας.

Τέτοια τρίτα μέρη ενδέχεται να είναι επίσημοι κρατικοί φορείς, όταν κληθούμε να συμμορφωθούμε με τη νομοθεσία (για παράδειγμα αναφορικά με τους εργαζόμενούς μας),  ή για να αποτρέψουμε σε βάρος μας και σε βάρος των Πελατών μας έκνομες ενέργειες (π.χ. απάτη, εξύβριση, προσβολή προσωπικότητας κλπ.) ή Ασφαλιστικοί Οργανισμοί ασφάλισης του προσωπικού μας.

Στην TOPSEC επιλέγουμε αξιόπιστους Συνεργάτες και θέτουμε συμβατικούς περιορισμούς στα τρίτα μέρη στα οποία διαβιβάζουμε ή έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι τα επεξεργάζονται σύμφωνα με την παρούσα Πολιτική και τους ισχύοντες στην Ευρώπη και διεθνώς νόμους περί προστασίας δεδομένων.

  1. Ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων σας

Λαμβάνουμε τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι προσωπικές σας πληροφορίες μεταφέρονται, αποθηκεύονται και επεξεργάζονται, σύμφωνα με πρότυπα και διαδικασίες ασφαλείας και σύμφωνα με τους όρους της παρούσας Πολιτικής και τους εκάστοτε ισχύοντες νόμους προστασίας δεδομένων. Για το σκοπό αυτό είμαστε πιστοποιημένοι σύμφωνα με το πρότυπο Ασφάλειας Πληροφοριών ISO 27001:2013.

Στην TOPSEC  αναγνωρίζουμε τη σημασία της προστασίας της Ιδιωτικότητας όλων των προσωπικών σας πληροφοριών. Για το σκοπό αυτό διαθέτουμε κατάλληλες πολιτικές ασφαλείας και χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα τεχνικά και επιχειρησιακά εργαλεία όπου είναι εφικτό, όπως ανωνυμοποίηση, ψευδωνυμοποίηση, κρυπτογράφηση δεδομένων, χρήση firewalls, καθιέρωση επιπέδων πρόσβασης, εξουσιοδοτημένους υπάλληλους, εκπαίδευση προσωπικού, περιοδικούς ελέγχους, συμμόρφωση προς διεθνή πρότυπα ασφάλειας και επιχειρησιακής συνέχειας.

Όποιος συνεργάτης  έχει πρόσβαση στις παραπάνω πληροφορίες, τις χρησιμοποιεί για να εξυπηρετήσει αποκλειστικά τους παραπάνω σκοπούς

  1. Ισχύς Πολιτικής Ασφάλειας και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Η παρούσα Πολιτική υπόκειται σε περιοδική βελτίωση και αναθεώρηση.

Τυχόν αλλαγές στην παρούσα Πολιτική θα έχουν εφαρμογή στις πληροφορίες που συλλέγονται, από την ημερομηνία που θα δημοσιευθεί η αναθεωρημένη έκδοση, καθώς και στις υπάρχουσες πληροφορίες, τις οποίες κατέχουμε. Η χρήση της ιστοσελίδας μετά τη δημοσίευση αλλαγών, συνεπάγεται την αποδοχή, των αλλαγών αυτών.